IKEA-fest på stan.



igår var det ikea-fest på stan.

vi skulle träffas klockan sju. jag och marielle jobbade till arton:trettio. hon kom förbi mig vid tjugo-snåret och så drack vi lite öl här.



anlände till storan och de andra vid halv elva. jag, marielle, rebecka, jenny, helene w, sandra, honken, johan och nicke.

              

drack ett par öl och sen skulle alla gå hem helt plötsligt. endast fyra tappra människor drog sig till harrys: jag, johan, nicke och honken. trevligt! mycket trevligt!

         

nicke vägrade dansa, det spelade ingen roll hur mycket vi lockade - det gick inte. envis som en åsna (är de envisa?!) var han.

    

men han fick ta hand om min kamera som inte fick plats i min väska. så jag har väl hundra bilder från harrys dansgolv. hehe. och man är inte så snygg som man tror, jag lovar.

                   

druttade omkull på harrys toalett också. snorhalt på golvet, vatten överallt. en snäll tjej som var där inne hjälpte mig upp. hehe.

gick in på bk med johan. såg någon där på håll och magen vände sig utochin. kunde inte vara kvar. gick hastigt (sorry för det guys!). köpte kebab och cyklade hem. ringde till mika som inte svarade. ringde till bella som inte mådde bra. åt kebab, pratade med de som var vakna på msn. insåg då klockan närmade sig fyra att jag kanske borde gå och lägg mig. hehe. segt idag på jobbet , kan jag lova.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback