jaha.



jag är fortfarande reserv på PA i uppsala. fjortonde. svar krävs inte, så finns det plats för mig blir jag kallad via brev. usch, ville verkligen komma in. eller inte. både och. mixed feelings.
vill inte jobba. kanske söker andra tjänster på ikea. provar att söka in igen i vår, eller så får jag fixa bra resultat på högskoleprovet så jag kan söka psykolog till nästa höst - det jag egentligen vill.
men, men.
inget att göra någonting åt.
nu ska jag byta om, gå till ica och handla något ätbart (om jag har pengar på kontot). jaga tvättstuga och plocka iordning lite.

Kommentarer
Postat av: s

oj. psykolog. hur länge måste man plugga då?
jag vill bli allt möjligt men det är sååå jobbigt att gå i skolan i hundra år. haha. men å andra sidan måste jag nog plugga för att ens kunna få ett städjobb.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback