knippla coming up.



jag borde packa. men jag orkar inte.
dessutom har jag tvättstugan klockan sju i morgon bitti (vi ska åka tidigare än vad det var tänkt från början), så jag kan ändå inte lägga ner så mycket i väskan.
men jag har i alla fall skrivit en lista på vad som ska med. inte så mycket grejer. det är ju bara två nätter, och på lördag struttar jag ändå omkring i ikea linköpings fina fotbollsmundering (blå och gul, of course)!

jobb idag. mika plockade upp mig vid halv sex.
systemet.
tannefors (mina föräldrar, lånade skor + benskydd av granntjejen, tittade upps hos jenny och pelle en sväng, mika lånade skor av pelle)
hem och lagade mat (chili con carne - stark), slappade framför tv:n.
pratade i telefon. fredrik, bella, mika.
nu blir det diska och packa tvättpåsarna så det bara är raka vägen ner i tvättstugan i morgon *gäsp*.
sov gott!



mm, har sagt det innan, men ja. du är fin. va lotta, då är du bra.
-
jens.
och jag ska alltid, alltid vara lotta. ingen annan ska få mig att vara någon annan. någonsin.


Kommentarer
Postat av: jens

ååh Lotta=)

Mmm idag har det varit bättre, en bra dag faktisk. Indiskt.

Började dagen med slutet på You got mail.
- "Don't cry Shopgirl, don't cry"
- "I wanted it to be you, I wanted it to be you so badly"

ååh kÄrLeK!

Slutade dagen med ansiktsmassage, rödvin, vänner och mys, fint=) Sova nu!

Lycka till i fotbollen(?)!!! I will press my thumbs together=)

KRAM!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback