personlighetstest.



gjorde ett personlighetstest nyss.
huruvida dessa stämmer eller inte är en fråga. men å andra sidan jobbade vi med liknande saker i psykologin, och frågorna är ibland konstiga och knäppa. felvridna, på något sätt. men de är raka och mestadels lätta att svara på. som ja- eller nej-frågor.

i alla fall.
jag är an idealist - teacher.
liksom oprah winfrey. där ser man.
"the teachers are found in no more than 2 or 3 percent of the population."
(jag är alltså lite unik. haha.)

vilket betyder att jag är:
- more expressive than attentive
- more introspective than observant
- more tender than tough (inte alls tough, faktiskt)
- more scheduled than probing

men hey - var det några nyheter eller?

Kommentarer
Postat av: s

jag blev the rationals som einstein. haha. och bill gates. tjogo. potential till att bli istenrik eller?

Postat av: s

TJOHO skulle det står. inte tjogo.

2006-08-21 @ 15:06:35
URL: http://blogg.se
Postat av: Tessie

haha så rätt du har! tror det var kyra som sa en gång. valacker säger man till, hingstar ber man och till ston får man skicka in ansökan i åtta exemplar, två veckor i förväg.

2006-08-21 @ 23:41:49
URL: http://tessiee.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback