utmaning # 1.



jag blev utmanad av julia. här är resultatet!

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

översättare av konfidentiellt material på SAAB, linköping
kundservice, tekniska verken, linköping
restaurangbiträde, IKEA linköping
restaurangbiträde, mezzo linköping

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

dirty dancing
grease
pretty woman
the sound of music

3) Fyra städer jag har bott i:

linköping
(that's all right now, beroende på hur man räknar "bott" iofs...)

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

prison break
one tree hill
the o.c.
csi

5) Fyra ställen jag vill åka till:

vietnam
rom (igen)
london
usa

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

www.blogg.se
www.sockerdricka.nu
www.student.se
gmail

7) Fyra favoriträtter:

lasagne
hemlagade köttbullar med blomkålsstuvning
mammas korvgryta
egentligen allt mamma lagar

8) Fyra ställen där jag trivs:

hemma hos mig
i stallet
där mina vänner är
i järvsö

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:

tessie
sandra
annika
cattis


Kommentarer
Postat av: Tessie

jag antog utmaningen och klarade precis som du allt utom fyra städer jag har bott i. men det blir väl fler förhoppningsvis

Postat av: Cattis

hej guuud va kul att du utmanat mig.. men hur gör man för att få folks namn att leda till deras blogg? jag känner mig som en amatör som alltid måste skriva ut hela adressen.. kraaam!

2006-08-24 @ 20:08:08
URL: http://cattise.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback