dött.



här är det dött.
jag har varken haft lust eller ork att skriva någonting.
inte heller att läsa någon annas blogg.
sorry.

inte orkat ha datorn på överhuvudtaget.

julhelgen var bra. som vanligt. mys med familjen och fina klappar och sådär.
juldagen var det party, party.
platens.
damn, vad pengar det gick åt.
men jag var hemma vid halv två ungefär.
efter för många öl och alldeles för mycket folk att trängas med där nere.
usch.

sen var det bara upp klockan sju och cykla till jobbet.
den dagen är en dimma.
hehe.

men jag överlevde!

jobb idag också. och imorgon. och på fredag. och på lördag.
sen blir det nyår i uppsala! yeah!
det ska bli helt underbart roligt!
får se vad man träffar för folk där. kolon p.

bio med
bella ikväll. kom nyss hem.
göta kanal 2.
den var bra. över mina förväntningar.
men ingenting slår första filmen. men så är det ju alltid.

nu blir det nog sängen för min del snart, tror jag.
bytte pass imorgon så jag börjar nio istället för elva. får dock sluta två timmar tidigare. yeah! det tackar jag inte nej till.


psst. jag har uppdaterat paris-bloggen med fler bilder från torsdagen.
fick bilder av martin. mika har inte lagt in sina än. slöfock, kolon p.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback