gott nytt år!



får säga det nu, då jag jobbar till sjutton imorgon och tar tåget till uppsala vid arton.
och där tillbringar jag min nyårshelg. underbart!
(och kanske ytterligare några lediga dagar. vet inte alls då jag åker tillbaka till linköping igen. har inga jobbtider nästa vecka, så får se vad som händer.)

jag, anna och louise (och kanske några till) ska ha trerätters-middag hemma hos anna. hinka cosmopolitan och champagne.
innan tolvslaget ska vi bege oss till slottsbacken och åka pulka, för att korka upp då klockan slår tjugohundrasju (om det nu är någon snö... annars blir det väl att bara gå dit. i guess.). sen får vi väl se vart vi hamnar. på fest eller utgång eller tillbaka till anna. time will show.
vi kanske inte ens är kapabla att fortsätta kvällen.
men man kan ju alltid hoppas.

det är mycket man kan hoppas på.
mycket jag hoppas på.


gott nytt år på er alla!
hoppas ni får underbara aftnar med mycket fest och mys och kyssar vid tolvslaget!

tjugohundra sju - here i come!
lika liten som för sex år sedan. så känns det.

Kommentarer
Postat av: Arne

Gott Nytt År Lotta!

2006-12-30 @ 12:29:37

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback