lady marmalade.



var det ett tecken att moulin rouge gick på tv inatt?
hur som så lyssnar jag på lady marmalade för att värma upp inför resan.

väskan ligger öppen på golvet, men nu kan jag inte packa mer för resten hänger på tork i källaren. ska plocka ner allting om en halvtimme - hoppas det jag ska ha med mig är torrt då! så jag kan packa ner allt, förutom toalett-prylarna som åker ner i morgon bitti.

däremot blir det väldigt tungt med krishnas prylar som jag ska ta ner åt henne. men i värsta fall får mika ta lite. ryan air har sänkt bagagevikten från tjugo kilo till femton. ajaj. får se hur det blir. åtta euro per kilo över är ju inte så kul att pröjsa kanske. men det är ju inte mina saker som väger, utan krishnas böcker och sådär. jag har inte alls mycket med mig. jaja, mika kan kanske ta lite i sin väska istället.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback