ombyggnad.



så, nu har jag byggt om lite här på bloggen.
vet inte om texten där uppe blev för mycket - vad tycker ni?
men å andra sidan är det ju precis vad jag gör - dreaming of a white christmas.
det är den nionde december idag. andra advent imorgon.
vart är snön?!
någon?
läste i tidningen att år tjugohundrafemtio eller vad-det-var så kommer det inte finnas någon snö i sverige längre. i alla fall inte i tristköping. trist. ja, det var ordet det.

jobb idag.
e-kock. men fick stanna en timme till och skicka hem carolina från montera & dinera. hon kunde bara jobba till sjutton och hoppade in på grund av sjukdom. och eftersom jag var den enda som slutade vid fem och har kassabehörighet så fick jag ryka in. men det gjorde inte mig något. extra pengar, och jag skulle inte göra något ikväll heller för den delen. kurera min näsa lite. se på tv och fundera på vad som ska ner i resväskan som står i hallen - sugen på att resa iväg. liksom jag.

helt underbart ska det bli!
semester!
hade ju ingen i somras, så jag tar den nu istället.

christmas in paris.
kan det bli mer romantiskt?

och
sandra: jag har med mig kameran till paris! of course. och jag har köpt ytterligare ett minneskort - så här ska det fotas! lånat med pappas dessutom. och mika har en kamera hon med. så totalt kan vi nog ta cirka sjuhundra bilder i alla fall. så det räcker nog. hehe. ska försöka filma någon liten snutt från paraderna på disney land också.

nu blir det sängen - det är ju en åttatimmarsdag i morgon också, med start klockan åtta.

får se om jag orkar slå på tv:n inatt. se på rymduppskjutningen. nolltvå:fyrtiosju ska den tydligen upp i luften. kanske ställer klockan på tio minuter innan och ser på nedräkningen. får se om de lyckas denna gång! men om jag känner mig själv rätt, så slår jag väl på tv:n och somnar om sen igen.

Kommentarer
Postat av: sandra

åhå vad blått! bra att du tar med kameran!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback