framtiden?



ledig idag. men vädret är inte sådär jättetoppen. städar, diskar och tvättar istället.
men det behövs ju också.
är dock väldigt bra på att göra annat än det jag bör göra. typ sitta här, se på tyra (som jag inte tittar på annars) och fixa med mitt fotoalbum som aldrig vill bli klart. nu tog dessutom fotohörnen slut. morrans. så jag måste väl ta fram dammsugaren nu då...

framtiden.
ja, vad händer?
jag kom in i örebro, andrahandsval, på pa-programmet - men vem vill bo i örebro?!
vet inte om jag vill gå programmet så gärna att jag kan tänka mig att flytta dit. får se i vår istället.
är 60e reserv i uppsala. får väl se hur jag ligger till efter andra urvalet. ligger jag fortfarande långt bak tackar jag nog nej till en reservplats, vill inte panikflytta. planera hösten med jobb och sådär istället. leta lägenhet i uppsala i lugn och ro och söka jobb och sådär. får se.
vet inte hur jag tar beskedet riktigt.
en del av mig ville komma in så jag verkligen hade en anledning att flytta.
medan en annan del inte ville så jag kan slappna av lite. flytta i lugn och ro. säga upp lägenheten och så vidare. jobba, kanske spara lite pengar (dream on, tänker nog ni som känner mig nu. haha.).
blir nog en resa i höst i alla fall. om jag inte kommer in, vill säga.
thailand eller vietnam eller något sådant. bara semester. tre veckor. skulle vara skönt.
vem följer med?

nu står min lille dammsugare och väntar. han vill rastas. jag har dock ingen lust alls att rasta honom. men det skulle var skönt att få bort allt grus i hallen (blir lätt skitigt då man börjar vara i stallet igen).
köpte ett par nya ridskor igår fast jag inte hade råd. men fick de tvåhundra kronor billigare! tack jenny i fredriksborg (och tack anna)! red i dem igår. skönt. alldeles för varmt med ett par graninge ridstövlar.

Kommentarer
Postat av: Claes

Flyttångest, vem har inte det? Du borde inte vara så kräsen, tänk på mig liksom :P hade hellre velat bo i Örebro än Grythyttan liksom, men vad gör man :P

2006-07-11 @ 15:53:09
Postat av: Debbie

haha, skön! rasta dammsugaren, de va nytt uttryck för mig :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback