markuz takes off.



fredagen den femtonde juni var det avkedskalas för markuz hemma hos fredrik.
jag och mika gästade efter stallet (och dusch såklart), men festade inte. mika äter värktabletter och är sjukskriven. jag var trött och hade precis påbörjat min åttadagarirad-vecka på jobbet. men vi kom självklart för att säga hej då.
med på festen var även isabelle och hennes kompis vad-hon-nu-hette, ella tror jag.
och vi kom inte undan kameran. den där markuz är en hejare på att ta kort. ungefär etthundranittio bilder finns från kvällen. somliga värre än andra. haha.
här får ni ett litet smakrpov på hur det såg ut:

               


i och med att jag och mika inte festade, blev det mycket sittande framför datorn.

jag visade en bild på mig och claes dessutom. den tog markuz kort på. haha.


              

sen hade jag, mika och fredrik gangbang i soffan.

         

en trevlig kväll! mika och jag begav oss hemåt runt tvåtiden. isabelle och hennes kompis gick strax innan.
bye bye, markuz! hoppas vi ses snart igen! =0)


Kommentarer
Postat av: annika

nice!
var är det du jobbar? snackat me anna om fiket? /Kram

2006-07-22 @ 12:38:57
Postat av: Marc... ehh Lina

var en snygg kille den där Marcuz... ha ha

2006-08-30 @ 10:58:28

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback