party! party!



lördagen den 2 juni var det fest hos mig.
vi blev ett glatt gäng:
jag, sarah, krish, nima, fredrik, emma, bella och de tre nyhemkomna bruttorna lottie, hella och emelie (som alltså har backpackat sig runt australien och thailand och sådär). bruna och vackra var de!

det var en konstig kväll, som vanligt då krish och jag festar.
som vanligt blir vi riktigt på lyset och hittar på dumma saker.
men krish tar ju priset som lägger sig mitt framför ett övergånsställe helt utan anledning!
skumt.

träffade massa folk jag kände. kul!
wynand sprang fram. visste inte alls att han var hemma, han pluggar ju i sydafrika nu - flyttat tillbaka hem. det var roligt.
och en massa av hans kompisar. kul att se dem igen. och de verkade glada att se mig också. kändes skönt att prata lite.

kvällen fortsatte på platens för min, sarahs och fredriks del. de andra tjejerna försvann till platå respektive bk.
krish och nima som är lite små försvann till 55:an och sen spydde krish tydligen ganska mycket hos nima framåt natten. tur att hon inte sov hos mig. haha.

lite bilder från kvällen:

               

          


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback