previous days.



nu var det ett tag sedan sist.
vad har hänt i mitt liv då?

TISDAG: ledig. tvättstuga på dagen. skulle haft ikea-partaj i trädgårdsföreningen. åkte till fredrik lite en timme innan vi skulle ses. drack några öl. sen kom regnet. det vräkte ner! så vi satt hos fredrik istället. några tappra som kom trots nederbörden: fredrik, markuz, jag (vi tre som slapp regnet), helle, signe, marita, neda, johan. signe och neda drog lite tidigare. vi andra var kvar. drink efter drink. öl efter öl. kalaspackad (igen). men kul var det!


ONSDAG: jobbjobbjobb. stallet med anna. rida virran. förfest på hagmarksgatan. jag och bella joinade utan att festa. var där någon timme och umgicks med de andra festglada människorna. sen drog de till stan och bella följde med upp till mig. snacka lite skit. sova.


TORSDAG: ledig. lunch med anna hos mig. stallet. rida virran. myyys! sen på kvällen var det re-mix med bella! vilken kväll! och alldeles alldeles gratis! tack vare magnus som satte upp oss på gästlistan och lite övrigt flyt, kom vi in gratis. dansade massor. gick till baren och skulle köpa öl för de pengarna vi sparade vid entrén. en snäll kille bjöd oss på varsin. snackade lite med honom för att vara sociala. sen gick vi och dansade igen. bugg så klart! vad annars på harrys? sen var det dans fram till halv tre-tiden. sen mötte vi upp rasmus och gick till kebabbaren och käkade (för de pengarna vi då tjänat in TVÅ gånger den kvällen. nice work!). tack för kvällen, bella! wonderful!


FREDAG: jobbjobbjobb. stallet med bella och mika. alla red virran. världens sötaste häst. anna är i uppsala över helgen så jag tar hand om den lilla hästen! fest hos fredrik. avskedskalas för markuz. mika och jag festade inte. eller jag drack tre öl för att jag var "tvungen", markuz bjöd ju. hem runt halv två. trött.


LÖRDAG (idag): jobbjobbjobb. disken. gick skitbra idag! vilket team! jag, boddan, elin och även anna. good work, girls! ser fram emot morgondagen. hem från jobbet. laga mat. prata med sarah. kom aldrig till stallet för ingen kunde skjutsa. till syrran runt nio-snåret tillsammans med bella. gratta henne på sextonårsdagen. vi såg på film. kom nyss hem.

I MORGON: väntar jobbet. stallet. och sängen! lider av sömnbrist.


Kommentarer
Postat av: Tessie

du verkar inte ha haft det helt fel du heller. härligt att du har kommit igång att rida tycker jag! hoppas du är redo att rida min fåle snart. ni får btw hänga med nästa gång vi ska iväg och bada! annars är det tillbaka till allvaret för min del imorrn. ska både jobba hos tränaren och på sjukhuset. workworkwork. du vet ju hur det känns


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback