road trip.



vad har hänt sen sist?

fredag: jobb. stängde linjen och korven. ibland är jag bara för snäll. får ju inte mer betalt, men man ställer upp. hoppas på gentjänster.

lördag: jobb. långlördag på ikea, vilket innebär att vi har öppet till tjugo:nollnoll. stängde linjen och korven igen. tack snälla, lotta! (men inte får man höra något sådant... nejnej.). slutade halv nio. hem, duscha, byta om. kalas hos andy. trevligt som vanligt, tack för en bra fest!!! resten är dimma... bet mig i läppen. sår under hälen (måste trampat på glas eller nåt).

         

              

söndag: jobb. korven med bodil och signe (best team ever? - oh, yeah! de brudsen är helt crazy!), slutade halv sju. hem och somna i soffan.

idag: ledig! nice! anna hämtar mig om femton minuter. road trip till värnamo - ska hälsa på lille hugin (men han är nog inte så liten längre). hemma någon gång sent ikväll.

so long!

Kommentarer
Postat av: Andybandy

Haha! Min toa var kvadda efter ditt besök, va fan hände där inne?? ;)

Kul att du kom Kotten! :D

2006-08-01 @ 04:59:59

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback