snart bär det av!



sitter och väntar på att de andra flickorna ska plocka upp mig.
de kommer nog om en halvtimme eller så, skulle jag tro. pratade med helle nyss.
vi hoppas att det bra vädret håller i sig, två heldagar på stranden blir det nog, och antaligen en tripp till trosa också. det kommer bli så skönt! komma bort från allt och ha "semester", i tre dagar.

igår var det lite kalas hos mig. anna och jag satt och pimplade vin. mika och fredrik kom förbi en sväng. sen gick vi ner till stan, tog stämpel på platens. och sen promenerade vi vidare hem till bella. jag utan skor, för anna hade skovskav, och snäll som jag är lånar jag henne mina skor (jag kommer inte i hennes) och går barfota. enda kravet var att hon tvättade mina fötter, och det gjorde hon sen i bellas handfat. haha. inte i ett alltför nyktert tillstånd... hmm...
sen gick vi tre in till stan runt ett-tiden. men det blev inget mer platens. det blev en pizzafive tastes och sen betalade anna taxi hem (hon kunde inte gå i sina skor och gick inte med på att jag promenerade barfota hem, även om det inte gjort mig något. jag tycker om att gå barfota.). men taxi är ju skönt det också - särskilt då den är gratis. hehe.

måste bara publicera den här lilla serien, för att den är så klockren. och för att sådär är det. varje kväll man är ute. eller?

beer

nu ska jag packa i det sista i väskan och sen drar vi till byggninge. jag, bella och helle.

Kommentarer
Postat av: sandra

tjoho. ja. kul serie. haha.

(det är från my sunndown med jimmy eat world, men dom sjunger inte 'we', det la jag till själv. hm.)

Postat av: Tessie

haha klockren

2006-07-23 @ 20:22:00
URL: http://tessiee.blogg.se
Postat av: Celia

lol @ serien

2006-07-25 @ 08:33:51

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback