sunshine.



ute skiner solen och jag ska jobba idag. det är segt.
men igår var jag ledig.
jag, bella, helle och rasmus drog till vadstena och badade. vätternbadet. jättefint, men långgrunt.
mycket barnfamiljer och inte överfullt heller. inte som varamon. och inga spännisar. det är ett plus!
så nu har man fått tillbaka lite utav brännan man fick sig på hultsfred.
men nu ska jag vara instängd i sex dagar igen. work, work, work.
mezzo på lördag igen. annars ikea.

till ferm och coffee: jag ska till knippla tillsammans med ikea linköping. ni lämnade ingen mail-adress så jag kunde inte svara er personligen, men hoppas ni läser min blogg! så vi ses där nere!

Kommentarer
Postat av: Tessie

är det inte lite kallt att bada i vättern så här års? en annan tänkte vänta till augusti :P


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback