hultsfred warm up.



igår var det fest.
hultsfred warm up hemma hos mig! vi var fyra hultsfredmänniskor här: bella, jag, claes och johan. sen kom macke förbi en sväng också, men han dansade bal idag så därför drog han tidigt. sen gästades vi av anna och jon också. även grannen christian tittade ner en sväng. trevligt.

det var en rolig kväll.
fast konstig.
jag och bella lyckas med sådana kvällar ibland.
då ingenting blir riktigt som man tänkt sig. men det blev ju bra ändå!
fast efterfesten i hejdegården var ingen höjdare. men det är alltid trevlig att träffa helles lillebror, "nicke kung".



men att det skulle bli så jobbigt att springa på honom. jag trodde inte det.
allting rasade samman på två sekunder. pang!
men det är tur att man har vänner som bryr sig. tack, claes - du räddade kvällen!
och nu känns det okej. men uppenbarligen är jag inte lika mycket över honom som jag trodde att jag var.
life goes on. anyway. someway.


lägger upp lite bilder ni kan gotta er med! ;0)

                                                           

Kommentarer
Postat av: claes

Sol i sinne, brun inne

2006-06-11 @ 13:52:36

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback