plugg, plugg, plugg.



sitter och läser alla arbeten som vi har seminarium på imorgon. usch. alla är så bra, mitt är så dåligt. jaja, får skylla mig själv då jag skriver ett fempoängsarbete på två dagar. ajaj.
evas arbete, som jag ska opponera, är jättebra. men jag vet att hon höll på länge. men jag har i alla fall hittat några fel, i referenslistan, så lite kritisk kan jag vara i alla fall. haha. lite uppmärksam är jag trots allt.

denna vecka är, som alla andra i mitt liv, fullbokad. men det är bara kul. tycker inte om att ha hål, vill göra saker hela tiden.

TISDAG
nu: plugga
19:00: grillfest med jobbet i valla, tacka av en chef och gratta yvve.

ONSDAG
13-17: seminarium, opponering och presentation av fördjupningsarbete
17:30 och framåt: med bella till hackefors. göra hultsfredsprylar. stallet och kanske rida, om jag får låna en häst!

TORSDAG
kl 8:00: till bellas mormor och hjälpa till då veterinären kommer. ska hålla i fåren med anna och bella!
efter lunch: hälsa på sarah på jobbet utanför sörping! titta på kossor och se hur hon bor där ute på landet! 
på kvällen: göra ölhäv med claes och bella - pysselafton! pimpa mina gummistövlar. fundera på vad som ska med till hultsfred. kanske slinker det ner en och annan öl också ;0)

FREDAG
10-12: tentagenomgång. usch, usch.
12:00: lunch med bella på linköpings golfklubb. gratis är gott!
kvällen: hultsfred warm-up @ my place. nu taggar vi!!!

LÖRDAG
15:00: katedralskolans abiturientbal.
kvällen: inga planer. faktiskt.

SÖNDAG
11-17:30: jobba, jobba, jobba.



dagens i-landsproblem får arne stå för: han hade satt sin eltandborste på laddning igår på dagen, för att på kvällen inse att sladden inte varit i. haha.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback