six days left.



om sex dagar bär det av.
hultsfred!
yeah!
har pysslat med bella idag. sytt en jättefin flagga och en vimpel som vi ska ha vid tältet - får se hur länge vi får behålla det bara. hehe. får gömma den så fort vi lämnar vårt område. för fint för att någon ska få stjäla.

i morgon är det heldag. road trip.
med bella, anna och mika.
mysigt!
upp klockan nollsju:trettio bara. segt.

min nya granne är trevlig.
han är kurskamrat med bella.
så nu har jag en kompis i huset! haha. ser aldrig grannarna annars.
men sen bor ju ikea-christoffer under mig typ. men han ser jag bara på jobbet, fast vi bor i samma hus. skumt. men så är det ibland.

opponeringen idag gick bra.
det var avslappnat och inte alls farligt. inom en vecka vet jag om jag klarat mig eller inte. håll tummarna för mig.

dagens lärare: jag (lärde två kvinnor i min kurs två nya ord: "bling-bling" och "pimpa". så nu kan de briljera för sina söner där hemma. haha.)

Kommentarer
Postat av: Coffe

hej.... såg att du ska åka med till knippla å spela fotboll... va kul! vilket hus åker du med...
ja ska också med... från ikea kållered

2006-07-03 @ 18:09:30
Postat av: Lotta

ikea linköping - då ses vi där ;0)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback