sommarlov.



fick G+ på hemtentan! yes! nu är jag klar!
fick dessutom VG på mitt fördjupningsarbete - helt chockad. fem poäng på två dagar med högsta betyg som resultat. nice.
så nu har jag sommarlov! ingenting kvar - allting klart, allting godkänt.
skönt.

hultsfred - here i come!
utan bekymmer, bara glad och lycklig!

idag var det tentagenomgång. sen var det linköpings golfklubb med bella. först slog vi tjugo bollar var. haha. det var kul. men det stannade nog där. men ett par slag var jag i alla fall nöjd med. det måste vi göra om! kostar ju ingenting att låna klubbor, bara tio kronor för tjugo bollar, och man behöver inget grönt kort. skitbra!
efter det var det lunch på golfklubben. dagens var renskavsgryta med potatismos och lingon. gottigt. och koffert efteråt, för att citera robert gustavsson (nile city).

nu är det fram med dammsugaren, för här ska städas!
sen kommer lite folk ikväll. blir inte en hel hultsfred warm up, eftersom alla inte är hemma och en del inte kunde. det är jag och claes i alla fall. och bella kommer lite senare. det andra folket är andra som inte ska med till hultsfred. men fest är fest!


S O M M A R L O V ! ! !

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback