inspirationstorka.



jag orkar inte.
mår bara dåligt av det här. det går inte. ingen inspiration. kommer ingenstans. vet inte ens vart jag ska börja.
kanske ska hoppa av kursen. tio poäng, vad är det liksom? har ju redan fyrtio det här läsåret, så csn drabbas ju inte. men ändå. jag är som jag är. har jag gett mig in på något så måste jag ju fan klara av det också. så var det med ib.
och jag klarade det ju. till slut.
men det här. kursen känns ganska oseriös i alla fall.
vore så skönt att slippa skriva arbetet.
visserligen är det intressant och så, men att sitta och skriva om något jag kan "allt" om, och sedan bara sitta och slå i böcker för att hitta referenser. det suger. och jag kommer säkert ändå vara tvungen att komplettera det sen. oh my. jag orkar inte!

give me inspiration. please.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback