international you day.



nu går det lite bättre.
har fått in all fakta snart, så då är det "bara" diskussionsdelen kvar.
det får lösa sig i morgon.
orkar inte nu.
ska nog lägga mig snart, så jag orkar upp i morgon. för i morgon ska jag upp!
bestämt träff med bella (hon börjar 10) så vi ska ta sällskap till universitetet. jag ska lämna in en hemtenta någon gång under dagen i morgon, och om jag bestämmer en tid med någon så kommer jag i alla fall upp. det är bra.
lite smart är jag i alla fall.

längtar till onsdag. för då är jag ledig efter ett.
längtar till torsdag. för då är jag helt ledig!
längtar inte till fredag. för då får jag tillbaka två hemtentor och jag vill verkligen inte få omtentor nu!
längtar till lördag. för då har signe kalas och bror min dansar bal.
längtar inte till söndag. för då är jag bakis och jobbar i korven hela dagen.

min vecka.
i morgon är det bara plugg.
bara plugg. bara massor utav plugg!

nu är det ett one tree hill-avsnitt. sen sängen.


dagens låttips: tony sly, international you day
(tack claes!)
säger inte titeln allt?

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback