känd från tv.



jaha.
så var man tv-"kändis" då.
jag har inte sett det än, men bella ringde förut och skrattade så hon knappt fick fram ett ord. där hade vi stått (tack och lov så var det mest bella och tessie som syntes) och shake:at våra bakdelar och skrattat järnet till tom jones "sex bomb". omg (ursäkta förkortningen).
så nu är det bara att ha på tv:n dygnet om. det ska visst sändas en gång dagligen i en månad! shit. haha.
jaja. en gång ska ju vara den första att skämma ut sig i hela länet på tv. japp! så var det avklarat liksom.

jobb idag till tjugo:nollnoll.
lugn dag och kväll. mycket uppskattat efter rekordmycket torsdag, fredag, lördag och söndag.
hoppas kvällen i morgon blir lika lugn.

handlade på maxi efter jobbet. stod utanför och försökte packa på alla kassar på min stackars mustang (cykel). då kommer det fram en tjej på cykel och undrar om jag ska inåt stan och om hon kunde ta något åt mig på sin cykel. mycket snällt tänkt. men hon hade själv mycket grejer, så jag sa att det inte var någon fara men att vi kunde ta sällskap.
hon bor typ där jag bor, fast på andra sidan stora vägen. hon sa att hon mest av allt ville ha sällskap med någon och tänkte att jag nog skulle inåt stan då hon såg mig. det är mycket uppskattat att få sällskap! även om klockan bara var halv nio så är det ju becksvart och gatubelysningen är ju ingen höjdare på cykelvägen bergsvägen upp. där är det dessutom buskar så man inte syns från vägen, och dessutom är det ingen som hör om man skriker då det bara är bilar som kör fort vid sidan om. där kan det nog hända läskiga saker.
hon var jättetrevlig! jobbade på ikano-huset, så jag får väl se om vi ses igen för att ta sällskap hem!

kom hem och slängde in tvätt i panik.
har varken strumpor eller jobbkläder kvar. men torktumlaren hann jag inte använda så jag fick hänga upp varenda strumpa och trosa i torkrummet. det hann hänga där en timme kanske tillsammans med ikea-kläderna. hoppas det torkat någorlunda. ska ner och kolla strax.

sitter och kollar massa roliga videoklipp.
detta var lite småkul.

Kommentarer
Postat av: Tessie

"tack och lov". jag höll verkligen på att svälja tungan, VARJE DAG I EN HEL MÅNAD? det är ju en evighet... huva huva


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback