konsert & efterfest.



kom nyss hem från stan.
en aning (?!) senare än jag räknat med... hehe.

uscb var jättebra!
köpte nya skivan för etthundratjugo riksdaler.

sen skulle jag och bella och hennes två kusiner (89:or) dra på krogen. lascala stod på schemat. men för första gången i mitt liv tog de leg där så fia och martina kom inte in. attans.
så vi drog på fest (köpte varsitt sexpack trefemmor på vägen; tänker på uscb's låt 6pack) hos fias pojkväns kompis nere i stan. trevligt. massa typ 87:or (och yngre ändå). jag och bella kände oss lite gamla. eller inte... hehe. unga i sinnet fortfarande. det är bra!
burger king på vägen hem (det regnar). gottigt.

jobb i morgon. börjar halv tolv så det är inte så farligt.
sängen nu! sussa så gottigt!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback