mika-söt.



kallskänken idag gick lite bättre än igår. visserligen hade jag en liten gymnasiepraktikant hos mig så jag behövde inte göra allting själv. lite komiskt att ha intro med någon, då jag egentligen borde ha det på passet själv. hehe.

hem och duscha.
tina (lillasyster) kom förbi och vi pratade lite. sen tog vi bussen hem till föräldrarna.
lasagne bjöd mamma på. min favorit - tror hon mutar mig lite. hehe. så jag flyttar hem igen kanske.
lite prat och tv-tittande.
bussen hem.
ringde mika på vägen hem - hon hade precis bakat bullar.
så då jag klev av bussen skulle jag ringa. sen kastade hon ut (fortfarande varma!) nybakta bullar i en påse från balkongen till mig - de är underbart goda!!!
mika-söt.
my lovely.


jobb elva till tjugo i morgon. samma tid på fredag.
korvbaren i helgen.
sen jobbar jag på ganymeden måndag till fredag nästa vecka (och ja, det innebär elva dagar i rad med arbete för min del - men pengar blir det!) - dock bra tider. nio till två ungefär. kalas! då gör det inte så mycket att man jobbar flera dagar.

nu ska jag dricka kaffe (fastän jag inte kommer kunna sova, är bara så sugen) och äta bullar!


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback