personalfest coming up.



var ju hemma väldigt tidigt i morse så idag var det segt på jobbet. och massor att göra. ojoj.
och när klockan var fyra så var jag överlycklig - då slutade jag ju om en och en halv timme. tills jag kom på att jag skulle ju stänga korven sista timmen istället för madde som skulle hämta sin mamma i stockholm och behövde gå så tidigt hon kunde. attans. men det gick ju bra det också!

sovit lite i soffan nu och tagit igen mig lite.
disken väntar och sen tänderna och sen sängen.

promenad med mika i morgon bitti.
sola.
sen jobba elva till tjugo:nollnoll. stänger linjen.

personalfest på lördag! halloween-tema, of course.
och vad ska man klä ut sig till?
ska man klä ut sig?
de stora frågorna just nu.
kan ju i och för sig göra som madde sa, då vi diskuterade att man kunde sminka sig extra mycket och lite läskigt bara: ja, eller så går jag helt enkelt utan smink. det är en skräckupplevelse!


Kommentarer
Postat av: sandra

gå som dig själv!

Postat av: Bela

Jag utan smink ser ut exakt som en 15årig halvmobbad skolpojke.

Klä ut dig till Michael(stavning?) Jackson HAN är läskig.

Vill du köra på budget och vara lite rolig så är det en höjdare att klä ut sig till kille. Backslick hår i en svans, slips, kostym och en liten moppemursch och voila - respect ;)

Haha men hur du än gör blir det säkert skitbra

2006-11-06 @ 13:02:27
URL: http://bela.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback