slentrian.



en inte alltför händelserik dag. även om jag gjort massor.
men det känns som om inget har hänt.
slentrian.

jobbade till halv två.
hem och måla muggar.
möta lillasyster och gå ett par timmar på stan.
lade undan en jättefin väskamq som jag ska åka och handla imorgon.
hem vid arton-snåret.
måla muggar.
äta.
mika och richard kom förbi med mikas säng som jag fått i julklapp!
så inatt blir det att sova i en ny(gammal) säng! yeah!
ny för mig i alla fall.
och vad mycket mer plats det blev utan gavlar. wonderful!
dock lite jobbigt att för tillfället ha den gamla sängstommen i köket och madrassen under den nya sängen. får ta tag i det på lördag eller söndag.
sen har jag målat muggar.

men nu är det klara! och jättefina!
fyrtiotvå stycken blev det! yeah!
men så många kommer ju uppenbarligen inte imorgon, för folk har ju svårt att höra av sig!
morrans.
jag (och bella) är irriterad.

nu blir det duschen och sängen för min del!
jobb vid halv nio i morgon, och sen är det lika späckat schema under morgondagen som idag.
tider att passa, saker att fixa.

men sen är det partaj!

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tessie

jag, maja, hanna och maddis kommer! ifall du inte visste

Postat av: sandra

får vi se muggarna sen då?

2006-11-24 @ 11:56:33
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback