we were born to die.



ojoj.
personalfest i lördags.
mycket öl för min del. alldeles för mycket.
hehe. men kul var det!
en närmare uppdatering kommer då jag fått bilderna! de kan inte vara alltför snygga. hmm...

kom nyss hem från calle.
han flyger ju till varmare grader i morgon (thailand, två veckor). spanade in hans nya lya vid abiskorondellen - jättefräsch lägenhet! jag vill också bo sådär. och med den utsikten. och golvvärme. och tvätt- och diskmaskin och torktumlare. lyxplace det där alltså.
och mer än dubbelt så stort som min lilla lya. men man kan ju inte få allt här i världen.
sådär får jag också bo sen då jag är rik. haha.

jobb i morgon.
kallskänken så jag börjar klockan åtta. hur jag nu ska komma upp. har sovit så mycket denna helg så jag vet inte riktigt hur det ska gå till. måste upp klockan sju senast. gäsp. däremot slutar jag halv fyra. nice!
fast det spelar nog ingen större roll om jag går och lägger mig nu eller inte. kommer inte kunna somna ändå. kanske ska se ett lost-avsnitt som ligger och bränner här på hårddisken.


happy yesterday to all
we were born do die

scissor sisters, intermisson


Kommentarer
Postat av: Tessie

japp, snygga stjärtar tydligen. vet inte hur mycket det säger om en kille, men det är ju inte negativt iaf. men jag är nog svagare för tänkande puta-med-läpparna-killar :P


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback