ktbpa!



yeah, that's right!
keep the backstreet pride alive!

har suttit i drygt en timme nu och gottat mig i massa gamla backstreet boys-videor på nätet.
nostalgi. minnen.
dessvärre har jag väl nu (eller för ett bra tag sedan) insett att jag aldrig kommer gifta mig med nick carter. men, men.
nu ligger alla musikvideos i en lista på mina favoriter. mika och jag ska se alla i morgon kväll då vi äter sushi.

för er som också är trogna fans måste se dessa (även om ni sett dem tiotusenmiljarder gånger redan, you just can't get enough of the backstreet boys):

loverboy (1993)
tell me that i'm dreaming (1993)
we've got it goin' on
anywhere for you

get down
i'll never break your heart
quit playing games (with my heart)
as long as you love me
all i have to give
everybody
i want it that way
the call
drowning
show me the meaning (of being lonely)

incomplete
i still

och för alla som var på millennium-konserten:
the one

och för alla er som var på never gone-konserten:

brians son baylee på soundcheck

och för alla er (precis som jag) som var/är helt sålda på nick carter:

do i have to cry for you

i got you

never gone-konserten (minnen). jenny och jag bodde utanför globen i drygt tretton timmar innan insläppet. i rusk, regn och blåst. iklädda sopsäckar och kallt som fan var det. men det var värt varenda timme i regnet, varenda minut, varenda sekund, varenda millisekund. andra raden. wow! den känslan. obeskrivligt.

         

nicholas gene carter - vem annars?
(dålig kvalité då min mobil agerade kamera)

    


Kommentarer
Postat av: Bela

Var inget större fan av BSB men måste medge att dom är kult. Får mellanstadieminnen. Och Nick Carters förbannandes frisyr som alla jävla blonda pojkar hade på den tiden haha ;).


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback