ledig!



japp, idag är jag ledig. skönt. sju dagar i rad satte sina spår (och då med tanke på att jag startade denna arbetsvecka med fredag-lördag-söndag då vi hade nästan försäljningsrekord de två första dagarna) - puh! men nu är jag i alla fall ledig idag och i morgon. sen är det jobb fredag och lördag. och sen har jag sju härliga dagar till framför mig. massa timmar dock då jag fått de längsta åtta-timmarspassen - det är bra! tackar och tar emot! och jag gör ju ingenting annat så det gör mig inte så mycket. får ju mat och så på jobbet också. så mitt kylskåp vill ni nog inte se. haha. eller det finns nog ingenting att se. det ekar.

snart kommer mamma förbi och ska fika. hon måste se hur det blev i min hall och med mina gardiner!
sen ska jag tvätta, och ikväll bär det av till boda i rimforsa tillsammans med bella för att äta middag med sarah. hej då-middag. snyft. kommer sakna henne massor då hon åker (hon åker på måndag, men det blir sista gången jag ser henne ikväll, eller imorgon bitti om jag sover över).

nu är det bäst att plocka iordning lite så inte mamsen får en chock när hon kommer. kan ju börja med att ta bort ölburkarna sen i lördags, som jag ännu inte orkat ta tag i. hehe.

Kommentarer
Postat av: annika

rimforsa!! mina gamla hemtrakter. fast jag vet inte alls vart boda ligger. jag räknar inte det till rimforsa även om de har samma postnr. hälsa sarah från mig! kramar

Postat av: sandra

hej hopp. om du vill se stökigt kan du komma hem till oss. det är kaos och heeeemskt. så jag flyt hemifrån idag med min lille skit.

2006-10-12 @ 11:29:37
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback