mat- och vinkväll.



nyss hemkommen från en fest. eller mat- och vinkväll, som det så fint heter, med mina arbetskamrater. det blev nog mer vin (och öl) än mat, skulle jag tro. i alla fall för mig och mita. neda och helle drack ingenting alls (stackars neda som börjar jobba klockan åtta imorgon (idag)...). marie och anna stack relativt tidigt. runt halv tolv. i vanlig ordning var det jag och mita som höll låda. haha. det finns så mycket att prata om då det gäller jobbet... hehe. men vart var marie och carro?!

nu är det väl läggdags för min del. jobb imorgon.
tangenterna vill inte riktigt göra som jag vill (eller så är det fingrarna som inte riktigt följer med huvudet, eller tvärtom....).

...och imorgon är det kalas igen med bella! vi ska på b'day-partaj hos schlageroskar! yeah!

god natt på er alla!
kram & puss!


"den dagen lotta kommer till jobbet, och inte har festat på en vecka och inte har något roligt att berätta - då är någonting fel..."
okej, jag erkänner! jag är ikeas fjortis, okej?! =0)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. ikeafjortis!
min mamma vill förresten till ikea efter nästa lön. hon vill att vi åker med henne (hennes gubbe vägrar att strosa runt och se henne slösa pengar) kanske ses vi då?

2006-10-07 @ 23:57:38
Postat av: sandra

men öh. glömde. det var alltså jag som skrev.

krampöss

Postat av: Julia

Hahaha! Vad är det för liv om man inte har något roligt att berätta?! You go girl! :D

2006-10-08 @ 14:54:06
URL: http://oh-julie.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback