tävling?



haha. det verkar nästan vara en tävling här om vart jag ska flytta.
det verkar på något mystiskt sätt att alla vill att jag flyttar nära just deras hemstad. hmm.
ni får slåss helt enkelt. se vem som vinner mig först - hehe.

idag har jag jobbat. b-kock. det flöt på bra hela dagen, men jag är helt slut. inte van vid att gå upp så tidigt (klockan åtta).
får se om det blir jobb i morgon. det vet jag inte än. får se om de ringer.
min fot är dock lite arg efter arbetsdagen. inte kul att stå upp konstant åtta timmar. den blir ledsen då.
den har blivit blå under tårna! hur lyckas man med det då man stukar foten?
inte vet jag, men jag lyckas i alla fall. inte så konstigt kanske... hmm. hmm.

efter jobbet kom pappa och syster förbi. nu har jag gjort iordning i min hall. det blev jättebra! luftigt och fint. efter nästa lön är det bara en sak som fattas. får se om jag har råd med den hyllan då.
sen kom mika och plockade upp mig vid nio-tiden. vi tog en liten tripp med "pye".
har inte gjort så mycket sedan hon åkte (kollade sin mail på min dator). tecknat lite. försöker bli klar med porträttet på mika. men attans! näsan blev för smal och det förstörde allting, men det går inte att ändra nu - jag har skuggat alldeles för mycket. det går inte att sudda eller få det snyggt. bättre att låta det vara så får hon leva med en för smal näsa. hehe.

nu blir det läggdags för min del.
men fortsätt ge mig bra/dåliga anledningar till vart jag ska ta vägen nästa höst. jag är idel öra!

sov så gott!

Kommentarer
Postat av: jend

I göteborg kan man åka Paddan...avgör inte det?

2006-10-05 @ 11:12:15
Postat av: Julia

Hahaha, tycker du att det är tidigt att kliva upp klockan åtta?! Skärpning Lotta! :)

Postat av: Bela

Hm, få se nu. Du skrev ju att du cyklar överallt. Typ cykeln is your best friend. Haha det här halkade jag in på http://www.umea.se/arkiv/arkivhnyheter/5.f72a93910de99cc26a80004284.html
Det borde ju vara ett argument? ;)

2006-10-05 @ 20:51:17
URL: http://bela.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback