uttråkad.



jag är uttråkad. men trött, så jag orkar inte göra någonting.
mika ringde och undrade om jag skulle med på innebandyn ikväll (med ikea), men jag orkar verkligen inte. samtidigt är jag uttråkad och rastlös - fast trött. hur hänger det ihop egentligen?

jobbjobbjobb. det är väl orsaken till att jag inte orkar.
imorgon jobbar jag bara tolv till sjutton dock. ett litet specialpass. skönt. sen är det bara fredag-lördag-söndag kvar. sen är min sjudagarsvecka avklarad! yeah!

har uppdaterat inlägget om
schlageroskars fest, samt utgången i lördags. enjoy!

förresten har jag nu haft ettusentrettio unika besökare på min blogg. give me more, and please add comments!

är det någon mer än jag som älskar (hatar?) sjävlscanning på ica?
jag älskar det för att det är så roligt.
jag hatar det för att det får mig att handla mer. bara jag får blippa. haha.
och ja, jag vet att man kan blippa och sen ta bort varor - det gör jag också ibland.
jag måste växa upp.

(aldrig.)

Kommentarer
Postat av: sandra

näh, lika bra att vara lite småbarnslig hela livet. det är mycket roligare juu!

Postat av: Cattis

Varför växa upp när man kan ha roligt?!

2006-10-19 @ 19:04:26
URL: http://cattise.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback