i väntan på sarah.



snart kommer sarah hit. då ska vi åka och handla. det blir någon mat och sedan ingredienser till marräng-suisse (ellerhurdetnustavas) - mumsigt! ska försöka då tag på dude - where's my car? på dvd också. det är våran film! no doubt about it. snart åker hon till usa. kommer att sakna. och snart drar bella till usa. och snart drar mika till peru. tack och lov kommer fredrik tillbaka om drygt två månader, så jag inte blir helt själv här i vinter.

i väntan på sarah har jag bland annat uppdaterat
uppsala-inlägget med fler bilder.
annars har jag inte gjort så mycket. kan inte det med min blåa, svullna fot.
sjukanmälde mig i morgon och på fredag i alla fall. har utvecklingssamtal på fredag så då ska jag ju till jobbet. får se då om det verkar som om jag kan jobba i helgen.

nej, nu ska jag gå ner och möta sarah!

Kommentarer
Postat av: thowe

yey, bästa desserten!

Postat av: sandra

som det ser ut nu så blir det inget ikea. men det kommer fler dagar. hoppas foten läker ihop och du kan hoppa och studsa snart igen.

2006-09-28 @ 11:38:04
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback