jag lyckas alltid.



jag lyckas alltid.

bella skulle komma förbi och lämna en present till anna som jag ska ta med mig upp till uppsala.
jag låser inte dörren, utan springer ner för att öppna porten åt henne. precis då jag kommer utanför porten (utan skor och i bara linne) säger jag: just ja, nu får jag inte stänga porten.
pang!
porten stängdes.
utelåst.
suck.
ingen som kommer (och det springer ju alltid folk i trapphuset annars. typiskt.).
christian var inte hemma och jag vågade inte knacka på andras fönster.
mamma är en räddande ängel! tack!

en dålig dag som blev sämre.
men det är ju iallafall tur att jag kan skratta åt mig själv också. hehe.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha. vad klumpigt gjort. fast det är en sån som som jag också skulle kunna göra.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback