myskväll.



när jag kom in i disken idag fick jag först en dunderkram av bodil (ser ju bara henne varannan helg). sen när jag kom fram för att hjälpa elin plocka av vagnar sa hon:
välkommen till jobbet, lotta!
tackar, tackar, sa jag.
det är alltid så kul då du kommer! man blir så glad av att se dig, du har sådan utstrålning!

TACK - det är sådana saker man vill höra!
men kanske är det så att jag varit lite gladare den senaste veckan. i alla fall om man får tro irene och marie. de har sett "det där fåniga leendet" jag haft... hmm. har jag?!

ikväll är det myskväll med mika.
hon ska äta hos sina föräldrar och jag ska äta tacos här (blev bara jag), sen kommer hon och vi ska ta ett sex and the city-maraton och snacka skit och så. sen sover hon över här, för hennes lillebror har lånat hennes lägenhet.

mot stekpannan!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej! Detta känns märkligt, men iaf.. ja är en kompis till Cattis! Hon har sagt att du jobbar på restaurangen på Ikea, o ja tänkte ringa dig o kolla jobb, tänkte om du hade nummret?! =) Hoppas allt e bra annars?! MVH/ Helene

Postat av: Cattis

Hej Lotta, hoppas det var ok att jag sa åt Helené att det var fritt fram att fråga dig efter telefonnumret.. hihi kram/ Cattis!

2006-09-11 @ 16:58:24
URL: http://cattise.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback