ojojoj.



det händer mycket i den här världen. i min och mikas lilla värld i alla fall.
sen är det inte alls att jämföra med andra saker som händer och sker. orättvisor här i världen.

utvecklingssamtal idag - det gick jättebra. jag var rak och ärlig - tydligen den första hittills som varit det. fick mycket feed-back och uppskattning. det kändes bra att få ventilera sig lite. och för en gångs skull sa jag rakt ut vad jag tyckte! inget krångel eller fjäsk eller rädsla inte. jag har nog börjat bli vuxen... eller något sådant... usch.

shoppadeikea. och som vanligt då man går runt där tar det fem gånger längre tid än vad det borde eftersom man hela tiden träffar folk man känner. konstigt? hmm. inte.
handlade en hel del grejer.
cyklade hem med påsen till mig.
ner och hämta h&m-kläder på vasavägen. till systemet. hem till tannefors och få mat av mamma - mumsigt! såg första delen av idol, sen cyklade jag hem. mika kom upp för en timme sen. pratade lite skit. följde henne halvvägs hem och nu sitter jag här. borde sova. jobbar i morgon. men jag är inte trött.

foten är mycket bättre. men fortfarande svullen och blå. mamma tyckte inte att jag skulle jobba då hon såg den. men i går tyckte hon minsann att jag skulle gå till jobbet. den var ju inte direkt mindre svullen då. hon är knepig, mamma. men då hade hon ju visserligen inte sett den.
men idag kan jag gå i trappor nåstan som en normal människa! jippi!

folk ser mer än vad man tror. folk spekulerar mer än vad man tror. hur ska detta sluta?

personalfest coming up! yeah!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback