scones & te.



jobbade idag. slutade fem. åkte hem och tog en snabbdusch och sen åkte jag till signe där även carro, marie, helene och neda var. bakade scones och drack te till. snackade skit (of course). kom hem för en timme sen kanske. på vägen hem träffade jag malin och bella. skumt. jag tänkte precis på dem då jag åkte där, och så stod de där! världen är bra liten (och skum) ibland...

mycket utav skitsnacket idag handlade om våra kära kunder. det kom fram många roliga saker som gjorts eller sagts eller klagats på. hehe.
drog upp jons förslag om att skriva en bok om våra kunder. varför inte? alla tyckte det var en rolig idé.
undrar bara om det skulle bli en storsäljare...?

har ställt mig i kö på studentbostäder i uppsala också. ska se vad de har för utbud på kurser till våren. kanske de har en utav de första kurserna på pa-programmet just i vår, så kan jag hoppa på den och kanske ha lite större chans att komma in till hösten. men då måste jag ju ha någonstans att bo. det löser sig!

försöker få till en snygg header till min blogg, men det går inte. kan inte anpassa bilderna. skumt. men jag är ju ingen höjdare på sådant här. nybörjare, kan man väl kalla mig helt enkelt.
ska pilla lite till, sen blir det sängen. trött.

hur som så blir bloggen lite höstinspirerad nu - den närmar sig med stormsteg!

Kommentarer
Postat av: sandra

en bok är ju en rätt kul idé faktiskt. ni borde fila lite på det, skriva ner lite på test och känns det bra, why not?

Postat av: Cattis

jepp.. jag har skrivit upp det iaf, om festen menar jag.. min utbildning är v.40: tisdag, onsdag och fredag 15-20 och sen ska jag väl stå brevid nån i kassan några gånger också.. var på ikea o köpte barnstol idag.. o skålar, så barnet kan käka gröt nu när han blir av med sin mamma massa timmar i sträck. tur att han verkligen ÄLSKAR sin gröt.. kolla bloggen får du se ;) hade toppen!! kramar

2006-09-21 @ 20:00:50
URL: http://cattise.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback