sjukling?



kom precis hem från "förmöte" hos signe och neda (marita var också där såklart). neda har två små kattungar hemma - söta som socker! jag tänkte nästan stoppa ner en i handväskan (eller båda) då jag gick hem.

så, nu har vi brainstormat allt man kan ta upp om vår chef (eller våra chefer) på mötet på torsdag i sådär fyra timmar... ojoj. mycket blev det. många bäckar små. nu ska jag försöka dela in det lite i mer övergripande rubriker så det blir lättare att gå igenom. bäst att göra det nu medan det fortfarande är färskt i huvudet. hehe.

håller på att bli sjuk också. usch.
inte bra då jag ska jobba och gå på möte och åka till uppsala.
vill  i n t e  bli sjuk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner hela tiden att jag håller på att bli sjuk. men jag blir aldrig det. som tur är iofs...


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback