trassel i synapserna.



fick bli en löprunda själv vid åtta-tiden, för mika kunde inte hänga på. fem kilometer i ryd. det var skapligt mörkt sista biten utan lampor. och jag som är mörkrädd. men det var mycket folk i spåret i alla fall, vilket kändes skönt. det gick bra i alla fall.
jack johnson i öronen.

de nya kläderna från h&m var kalas! väntar på ett par byxor som kommer vecka fyrtio bara. blir finfint!

usch.
trassel i synapserna.
se om lasse kan reda ut dem åt mig.

du får om du vill,
det blir trångt för min soffa är smal.
men den rymmer en dans.
---
kom och utmana mig i natt.


Kommentarer
Postat av: sandra

det finns en tröja, eller cardigan kanske det heter, på hm som jag vill ha. funderar på att beställa. hm...
vad köpte du?

Postat av: Julia

Oh, fina Jack Johnson! :)

2006-09-06 @ 02:13:32
URL: http://oh-julie.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback