filmkväll & mys med mika.



jobb idag.
linjen.
jag skulle haft lönesamtal klockan tio imorse, men vaknade sjugo i. attans. haha. bara att ringa och säga att jag tyvärr inte skulle hinna (det skulle ta en timme och jag började jobba klockan elva. hade tidigast varit på jobbet klockan halv elva, lite kört). men det gjorde inte så mycket, för då fick jag ta det mitt under passet istället och komma bort från köttbullarna en timme, hehe. det gäller att se det positiva i det hela! det negativa är ju att jag missade en timme med hundra procent ob. men, men. shit happens.
mycket att göra idag. men det gick smidigt med pata och nicke. fast dagen gick väldigt långsamt.

hem och duscha.
mika plockade upp mig och vi åkte först till t-fors, jag skulle låna ett linne av min lilla syster.
sen åkte vi och handlade sushi och chips och ostbågar.
mika bjussade!
sen såg vi på film. happy feet och the holiday (igen).
happy feet var väldigt söt, men inte världens bästa handling kanske. men sevärd ändå för de små pingvinerna var sååå gulliga. jag har ju till och med en i mitt fönster (från filmstaden).
och vi har satt i oss alla tre påsarna med onyttigheter... förutom lite bottenskrap. ojoj.

imorgon sticker jag till uppsala! yeah!
fest väntar tisdag och torsdag, och verena väntar alla dagar! mysigt.
funderar på om jag ska packa nu eller försöka sova.
behöver nog det.
tåget går elva imorgon och söt-mika skjutsar mig till stationen. hon är bäst!
så jag får väl pallra mig upp vid åtta eller nåt och packa och städa lite. ta hand om disken iallafall så det inte luktar unket då jag kommer hem. kan hända. hehe.
jag får ju sova tre timmar på tåget sen i alla fall. nice. direkttåget så jag slipper byta i stockholm.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback