idiot!



vilken jävla idiot!
det rasslade jävligt mycket utanför mitt fönster.
jag tittar ut och ser en kille stå böjd över en cykel. kunde inte se om han försökte låsa upp den eller låsa den eller helt enkelt ta den.
då han gick över och kände på cykel tre och fyra förstod jag.
övervägde om jag skulle ringa polisen eller inte.
men då han närmade sig min cykel bankade jag på fönstret och gav honom fingret.
jag fick ett tillbaka, men det kan jag ta. vad fan! det är inte jag som försöker ta andras ägodelar!
han gick iväg i alla fall.
men vad fan!? ska det vara så svårt att låta bli andras saker, eller?
idiot!

Kommentarer
Postat av: sandra

ja, jävla cykeltjuvar. där jag bodde förut, hos min mamma alltså kunde man inte ens ha sin cykel i förråd med lås på!

2007-04-14 @ 12:53:42
Postat av: Anonym

idiot är rätt ord. i dagens samhälle får man inte ha någonting ifred. /Annika

2007-04-14 @ 13:19:36
Postat av: Bela

Tihi, jag vet att det alltid står så men tycker det är lite lustigt att det står "antal snälla människor" när man ska skriva kommentar, speciellt efter det här inlägget ;).

Var som sagt med om ett bilinbrott för någon vecka sen. Vad är det för fel på folk?

Postat av: lotta

sandra: usch, då är det verkligen riktigt illa!!!

annika: precis. morrans.

Bela: haha, ja det har du rätt i ;0) tur att du är en snäll människa =0) eller du kanske snor cyklar när du inte kommenterar mina inlägg? ;0P hehe
min brorsas kompis var ju med om bilinbrott i söndags, det står om det i bloggen. skrev det i måndags tror jag.

2007-04-14 @ 18:31:32
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback