i'm so poor...



...won't you lend me some money?

miss li rockar.
me like.

klänningen från nelly.se satt som ett smäck! yes!
det värsta är ju att jag beställde den på faktura, så jag får väl se om jag har råd att behålla den nästa vecka då csn och lön kommer in på kontot. om jag får min outbetalda semestersättning denna månad (vilket jag tror att jag ska få), så är det ju lugnt.

för jag ska ju till uppsala snart igen! valborg! yeah!
jag var där förrförra året.
men då var vi inga studenter, så det var ingen nations-fest för oss.
men i år är det!

jag är på sådär härligt sprudlande bra humör.
har varit det hela dagen.
don't know why.
jag är utvilad.
jag har världens bästa kompisar.
och det är vår ute!
wonderful.

just nu känner jag för att gå ut och gå.
någon som vill hänga med?
(för lilla lotta törs inte gå själv i mörkret...)

Kommentarer
Postat av: Maddis

jag vet hur det är med kvällspromenader, jag vågar inte heller gå själv. lite synd..

hmm jo det smakade faktiskt över förväntan. inte för att jag har något emot purjolök (även om styvfar tror det..) så smakade det bättre utan. men det var ingen wow-upplevelse.

Postat av: lotta

Maddis: vad bra att det inte bara är jag som är mörkrädd =0)

2007-04-18 @ 00:26:48
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Amanda Nilsson

vilken underbar känsla du hade=)
Jag älskar när man liksom bubblar!

Hoppas den håller i sig!
kram

2007-04-18 @ 09:29:44
URL: http://aamaandaa.blogg.se
Postat av: sandra

det är asjobbigt att ha internet. jag "råkar" alltid beställa en massa och sen kommer räkningen och uppppps. men det är så himla roligt och lätt att klicka sig runt ju.
jag är också fattig nu, tur att jag aldrig äter nåt =)

2007-04-18 @ 09:52:57
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

Amanda: ja, jag hoppas också att den håller i sig!!! känner mig lite likadan idag också faktiskt. bara att jag måste plugga och det är segt...

sandra: haha, jag vet. och sen att man faktiskt kan klicka på "fakturera mig"-knappen... så behöver man ju inte betala direkt och sen kommer grejerna hem och då bestämmer man sig för om man vill ha dem eller inte. det värsta är ju att man alltid behåller dem i alla fall... hehe.

2007-04-18 @ 16:14:17
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback