krish & öla.



ja, vad ska man säga?
jag och krish såg på en film och glufsade i oss chips.
sen satt vi och snackade massor och kollade på bilder.
i myskläder.
sen säger jag lite försiktigt: jag är lite sugen...
krish avbryter: jag med! jag menar - vi kan ju alltid dra några lakritsshots på 55:an! du får låna pengar!

japp. klockan tolv begav vi oss ner till ågatan. fit for fight!
lite lakritsshots55:an, lite drinkar och tequilala'scala (jag kom på att de har ju happy hour fram till halv ett), lite mer lakritsshots55:an samt en och annan öl.
ojoj.
jag har träningsvärk i magen idag för jag skrattade så mycket igår! så jävla roligt det var!

sen var det lite random att självaste cissi ramsby ("idol-cissi") var i linköping och festade. nu känner ju hon i och för sig krish lite grann och hennes kompisar, då de träffades på pride i somras, men i alla fall.

vakten fick i princip kasta ut oss. då var det bara jag, krish, dennis och andy kvar.
jag frågade lite snällt om han inte ville ta en öl med oss så kunde vi få sitta kvar tjugo minuter.
men han gick inte med på det. typiskt...
de hade redan öppnat upp alla dörrar och fönster för vädring så det var kört.
bara att gå hem och glufsa i sig spagetti och köttfärssås (som nu ligger lite varstans i lägenheten, haha).


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, spontanutgångar måste ju vara det bästa?! :D

Postat av: Bela

"sen säger jag lite försiktigt: jag är lite sugen..."
Jag trodde du skulle skriva om något helt annat då! Haha!

2007-04-21 @ 22:07:29
URL: http://bela.blogg.se
Postat av: lotta

Julia: jag veeeet! =0) det är alltid de bästa!

Bela: nämen, vad tror du egentligen om mig? haha 8-)

2007-04-21 @ 23:05:33
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: M

tja igen..

jo ska väl jobba där om jag vill och klarar kursen/praktiken senom ja vill. de e för reseledare för apollo.. är sällan på msn, men skicka det ba på min mail(ovanför). ska bättar mig dock,.. =D

2007-04-22 @ 19:16:58

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback