overdosing with you.



igår var lillasyster hos mig.
vi hade one tree hill-maraton, och när de avsnitten var slut gick vi över på grey's anatomy.
mat, glass och hallon, kaffe, popcorn.
myskväll, helt enkelt.

sov alldeles för länge idag.
bad me.
tina gick från mig vid nio-tiden i morse, men jag sov gott vidare till tolv eller nåt.

har suttit lite med mitt pm till b-uppsatsen.
men inte sådär överdrivet mycket.
tar tag i det ordentligt imorgon istället. efter föreläsningen.

men det är så mycket jag ska hinna med nu innan jag drar norrut.
åker på fredag eftermiddag eller lördag på dagen.
får se vilket.
men vill ju gärna se
dhmocloetta center på fredag, men det beror lite på hur tågen går.
grattis till finalplatsen, killar! nu vinner ni hela skiten!!!

tintin och ju bokad hela helgen dessutom.
skulle vara roligt att få rida på fredag också.
och annars måste louise ta hand om båda hästarna själv, då anna jobbar.

däremot fick jag tag på en tågbiljett hem från uppsala på tisdag.
för bara hundra kronor.
kalasbra.

i mina öron just nu:
billie the vision and the dancers - overdosing with you.
lovely.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback