teori & metod?



var det någon som såg den röda tråden i dagens föreläsning?
heter inte delkursen teori & metod?
det gav i alla fall nada.
förstår inte ens varför jag gick dit. men sådant vet man ju inte i förväg.
jag menar, även om det är mångas första uppsats på b-nivå så vet man ändå hur man skriver en uppsats. vi har ju skrivit hur många hemtentor som helst, där formalian är densamma. skillnaden är ju endast att där har vi givna källor och frågeställningar.
och vi har ju fått en jättebra bok att läsa. där allting står.
suck.
dessa lärare ibland...

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet vad du menar :/ jag har blivit mycket bättre på att "sortera bort" vissa föreläsningar ur mitt schema ; ) utan dåligt samvete : )

Postat av: lotta

Maria: jag har inte lärt mig det än. men i regel känns det nu som om jag kan skippa alla renées föreläsningar =0/ de som varit sämst hittills (ettan OCH tvåan). däremot känns det som om det är just de föreläsningarna man inte FÅR missa =0P knepigt...

2007-04-04 @ 20:42:28
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback