under construction.



bloggen är under uppbyggnad.
jag vet inte vad jag vill göra med den.
förslag?

jag har städat. duschat.
nu ska jag snart bort till konditori lanemo och handla lite gottigt till fikat.
jenny kommer nämligen hit vid fem-sex-tiden.
snacka skit.
mysigt.

lilla söta jenny är förresten modell i denna månads
nolltretton. hon är på framsidan av nolltretton, och syns även på många bilder i modebilagan för nollelva/nolltretton. check it out!
bilden med brudklänningen är to die for.

image720


ska skriva till en sista sak på hemtentan, som jag kom på inatt (vet inte om jag kom på det i sömnen eller vad) att jag missat. var tvungen att springa upp ur sängen och skriva det på en lapp. annars hade jag glömt bort det. det var en viktig sak jag missat.
sen har jag en liten artikel kvar att läsa tills imorgon.
no big deal.

Kommentarer
Postat av: sandra

hur har du kunnat göra sådär? med bloggen alltså?

Postat av: lotta

du menar min header?
jadu... hur ska jag svara på det såhär? =0)
vet inte riktigt själv vad jag gör... hehe. men jag kan visa någon gång =0) man ändrar i stilmallar och kodmallar och grejer...

2007-04-03 @ 21:59:45
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Julia

Haha, trodde att nollarton var något som uppsala hade kommit på. nolltretton kom då som en chock! Haha

2007-04-04 @ 13:40:01
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: lotta

Julia: nej, då! nolltretton har funnits här så länge jag kan minnas, och i norrköping har de nollelva ;0) finns nog i de flesta (större) städer kan jag tänka mig =0)

2007-04-04 @ 18:01:13
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback