örebro!



örebro3


japp, så var man på plats och är numera örebroare!
det känns härligt!

trevliga människor, underbar stad, massa shopping.

och jag måste säga att jag redan hittar riktigt bra i stan. cyklat till och från stan idag. imorgon blir det att prova sadeln till universitetet, så jag vet att jag hittar och hur lång tid det tar tid innan torsdag då det är dags för registrering.

idag fick jag tillgång till lägenheten jag ska bo i en månad. äntligen!
det har blivit mycket tidsfördriv på stan. igår mellan femton och tjugoett. passade på att gå på bio vid halv sju så tiden skulle gå snabbare (sov hos aina i natt, men hon var inte hemma förrän sent). underbar och älskad av alla.
läste boken i uppsala och tyckte den var helt underbar. rädd för att bli besviken på filmen, men det blev jag inte! tvärtom! den var helt underbar! se! se! se! (fast läs gärna boken först så blir den bättre)
och i morse har jag fördrivit tiden sedan aina gick till skolan kvart i åtta, tills jag fick lägenheten klockan halv två.
mycket pengar spenderade... ajaj.

men som sagt. nu sitter jag i mitt tillfälliga boende med ett studentrum på gång från den första oktober. hoppas, hoppas, hoppas! jag ligger plats tre. det vore perfekt. helt perfekt jävla underbart, så jag slipper pendla.

internet är väldigt dåligt. eftersom jag inte kom till lägenheten förrän idag har jag inte haft tillgång till internet, men nu krånglar det. det är låst på något sätt så det fungerar inte med enbart nätverkskabeln. jag har försökt fixa med ip-adress och så, men det går inte! hjälp - någon?!
hur som helst. jag snyltar på ett trådlöst nätverk med dålig styrka. men, men. det hoppar av då och då.
ska försöka hitta en lösning, men annars så är jag helt back in business om en månad igen! med uppdatering om nollningsperioden (en månad fest! yeah!)

bjuder på lite pics som jag tagit med min nya, fina, dyra digitalkamera! (det var massa sol precis innan jag fotade, satan också.)

              

Kommentarer
Postat av: maria

Det låter bra det. Du kommer få det sååå bra.
Jag har läst boken, men
det är ett bra tag sen. Så du tycker man ska se filmen alltså. Får vell bli nån bio kväll framöver nu när hösten sätter in.

2007-08-28 @ 21:25:57
Postat av: sandra

jamen jag undrade var du tog vägen.

Postat av: lotta

haha. jag har flytt =0P
och lotta utan internet finns ju inte. men det krånglar. irriterande. får väl släpa med mig datorn till ÖrU varje dag så jag kan sitta där och läsa bloggar och uppdatera min. seeegt.

2007-08-29 @ 11:30:50
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback