skänninge marken.



vad är en sommar utan skänninge marken?

jag, mamma, syster, bella och helle drog iväg från linköping vid fem-tiden.
en del shopping blev det.
fem hundra riksdaler brände jag (inte så farligt) på följande:

- två "pluppar"; en till min tungpiercing i örat och en till min "hästsko" i andra örat.
- en silverring; en stor ruta med en mindre ruta i som är av vit pärlemor - jättefin!
- en hematit-ring att ha på långfingret.
- rött te - ska smaka det sen och se om det är gott!
- en tvålpump, 20 kr - fynd!
- en hygienisk brödpensel i silikon (15 kronor).
- en stekspade för teflonpanna (20 kronor).
- ett paket säkerhetsnålar, 10 kr - fynd!
- givetvis gammeldags kokosbollar! en låda!
- och givetvis brända mandlar!
- (mat förstås)

av bella fick jag dessutom två små söta paket idag som hon shoppat till mig i nyköping - ett vitt diadem med körsbär och ett litet smyckeshänge med en jordgubbe (ett sådant bella hittade i en springa på golvet på en bajamaja på hulstfred. hon tänkte på mig där i dimman en kväll och tog upp det till mig. jättesött! dessvärre saknades själva hänget - men nu har jag en hel jordgubbe med hänge, ska bara leta upp en kedja).
tack, gums!

Kommentarer
Postat av: sandra

attans, jag som älskar marknader! men typiskt att linus aldrig är hemma när grejer händer. den jäveln!

Postat av: lotta

sandra: haha, du får slå honom ;0) fast det är ju inte hans fel iofs... stackarn. han vill säkert hellre gå på marknader än rida högvakten =0P

2007-08-02 @ 00:06:03
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: maria

500, det är ju ändå ganska mycket. Jag brukar aldrig hitta nått där.

2007-08-03 @ 06:30:54

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback