laserdome.



dagarna och veckorna rullar på som de ska med massor att göra.
men ikväll blir det lite avslappning (?) med laserdome!
det är vi i sektionsstyrelsen som krigar "för att lära känna varandra bättre" eller vad nu anledningen var. alla känner redan varandra, så det är väl bara en schysst ursäkt för att ta pengar till att leka lite!
ska bli grymt kul i alla fall!

var jättelängesedan jag spelade sist.
får komma med en liten uppdatering om hur det gick.
träningsvärk imorgon kan ju i alla fall väntas. mina otränade lår kommer få sig några smällar. haha.
får dock se vad mitt knä tycker om att jag hukar mig. men det tänker jag antagligen inte på då adrenalinkicken sätter in!


nu blir det kaffe och plugg.
sen mat.
sen faddermöte.
och sen 12:an in till stan för att leka!
weeeeei!


Kommentarer
Postat av: Maddis

åh, vad skoj med laserdome. jag vill också leka!

Postat av: lotta

re: Maddis:
ja, det är grymt roligt!!!

2007-12-06 @ 00:58:34
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback